Koko illan ilo? — kolmoskanava ja television kaupallistuminen Suomessa

Hellman, Heikki
Nimeke: Koko illan ilo? — kolmoskanava ja television kaupallistuminen Suomessa
Tekijät: Hellman, Heikki (Kirjoittaja)
Tuotetunnus: 9789522223395
Tuotemuoto: Kovakantinen kirja
Saatavuus: Toimitusaika 1-3 arkipäivää
Hinta: 12,00 € 7,00 € (6,36 € alv 0 %)

Kustantaja: Suomalaisen Kirjallisuuden Seura
Sarja: Historiallisia tutkimuksia 258
Painos: 1. painos, 2012
Kieli: suomi
Sivumäärä: 430
Tuoteryhmät: Taide ja arkkitehtuuri
Historiallisia Tutkimuksia
Kesäale
Kirjastoluokka: 07.22 Televisiotoiminta
YSO - Yleinen suomalainen asiasanasto: historia, kaupallinen televisio, kaupallistuminen, kilpailu (ilmiö), ohjelmapolitiikka, ohjelmatarjonta, televisio (joukkoviestimet), televisioyhtiöt, uudistukset, viestintäpolitiikka
Kolmoskanava (1986-1992) oli valtakunnan ensimmäinen täysimittainen kaupallinen televisiokanava. Kolmonen uudisti television viihdeohjelmiston ja avasi ruudun myös formulakilpailuille ja NHL-jääkiekolle. Millaisen puolue- ja viestintäpoliittisen kädenväännön tuloksena Kolmoskanava sai alkunsa? Kirja perustuu haastatteluihin, lehdistöaineistoon ja arkistolähteisiin, jotka avaavat ainutlaatuisen näkymän suomalaisen viestintäpolitiikan kabinetteihin.


Tuotesuositukset